חיפוי זכוכית לקיר מטבח – מקורי, מרשים ופרקטי

בעידן בו אנו חיים מטבחים כבר מזמן אינם חלל עבודה נפרד שנועד לבישול ואכילה. כיום מטבחים  הינם מתחמים מודרניים ומתקדמים המשתלבים ופתוחים לחלל המרכזי של הבית, ומהווים חלק בלתי נפרד מסגנונו ותפיסתו העיצובית. בתור שכאלו הם נדרשים להציג חזות מכובדת, יוקרתית וייחודית, המשדרגת את חזותו הכוללת של הבית. אנו באיי קיו דיזיין מציעים להשיג מטרה זו באמצעות חיפוי זכוכית לקיר מטבח, המודפס ומעוצב באופן מרשים ומקורי.

חיפויי זכוכית מעוצבים ומקוריים לקירות מטבח

אין זה פלא שמיטב מעצבי הפנים בארץ ובעולם בוחרים בזכוכית כחומר גלם מועדף לחיפויי קירות המטבח. מדובר בחומר המתאים לסביבת עבודה ומגורים שכזו, המעניק לחלל אווירה עכשווית, נקייה ויוקרתית. יתרה מכך, עימנו כל אחד יכול לבחור בעיצוב חיפויי זכוכית בסגנון, גוונים, צורות ודימויים המתאימים לו. מדובר בעיצוב מקורי וייחודי הנשען על מגוון בלתי נגמר של אפשרויות עיצוב והדפסה. כך למשל, ניתן לבחור בחיפויי זכוכית בעלי גוון אחיד או במספר גוונים דומים, המשחקים על רמות שונות של שקיפות ואטימות. כמו כן, תוכלו לבחור בשלל הדפסים איכותיים ומקוריים, כדוגמת הדפס של רישומי פרחים על רקע לבן, צילום של נביעת מים צלולה ושלווה, או אלמנטים דקורטיביים אוריינטליים.

חיפוי קירות מטבח בזכוכית – גם מסיבות פרקטיות והיגייניות

חיפוי קיר מטבח בזכוכית הינו פריט מבוקש לא רק בזכות האיכות האסטטית, אלא גם בשל הפן הפרקטי שלו. כידוע, בישול הינו עיסוק מלכלך הכרוך בשאריות מזון, רטיבות, כתמי שמן ואדים. כתמים ולכלוכים אלו נוטים להצטבר על קירות המטבח ולהוות מטרד אסטטי והיגייני כאחד. ואולם, באמצעות חיפוי קירות המטבח עם זכוכית, תזכו למשטחים אידיאלים לסביבת עבודה זו מעצם תכנותיה הייחודיות של הזכוכית. התכונות כוללות רמת אטימות גבוהה ואי ספיחת נוזלים, שמנים וכתמים, דבר המאפשר לנקות בקלות ובאופן מלא את המשטח ברמת היגיינה גבוהה ביותר. מעבר לכך, הזכוכית שאנו מספקים לחיפוי קירות מגיעה כמשטח אחד גדול ללא חיבורים או תפרים, שהינו עבה וחזק, ועמיד בפני שריטות, טמפרטורות גבוהות או בלאי. כפועל יוצא מכך, מדובר באמצעי חיפוי מושלם לסביבת המטבח, אשר יעלה את רמת הניקיון והסטריליות שלו ללא מאמץ ניכר.

 

חיפוי זכוכית לקיר מטבח בהתאמה אישית מלאה

להזמנת חיפוי זכוכית לקיר מטבח המעוצב בהתאמה אישית מלאה, התקשרו כבר עכשיו אל איי קיו דיזיין בטלפון 08-6727204 ואנו נשמח לספק לכם את מבוקשכם.