הדפסה על זכוכית איכותית ומרהיבה

חברת איי קיו דיזיין מספקת הדפסות על זכוכית איכותיות ומרהיבות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ומעמידה את שביעות רצונו של הלקוח בראש מעייניה. כפועל יוצא מכך, עימנו תזכו לא רק להדפסה של תמונות על זכוכית יוקרתית ועמידה, אלא גם בשירות אמין ומקצועי הכולל ליווי ויחס אישי לכל לקוח.

 

להוביל בעיצוב הבית עם הדפסות על זכוכית 

הדפסה על זכוכית שאנו מספקים תעניק לכם רובד משמעותי וייחודי לעיצוב החלל, הנחשב למתקדם ולמוביל בענף עיצוב הפנים המקומי והעולמי. ההדפסות ישוו לחדר חזות מודרנית, נקייה, יוקרתית ואלגנטית, יאפשרו לאור לחדור לחלל, ויעניקו לו תחושה של אווריריות ומרחב. יתרה מכך, עימנו תוכלו לבחור בשלל סוגי הדפסות מרהיבות, לרבות הדפסת תמונות על זכוכית וצילומים אישיים, אשר יאפשרו לכם להטביע את חותמכם ואמירתכם.

 

מגוון אפשרויות שימוש להדפסות על זכוכית

הדפסות איכות על זכוכית מתאימות לשלל משטחים וחללים בבית ובעסק. בין היתר, הן יכולות לשמש במשטחים הבאים:

  • ויטרינות ומחיצות זכוכית לבית, למשרד או לחנות.
  • דלתות זכוכית מודפסות – בין אם עבור דלת כניסה, דלת פנימית, או דלת זכוכית לארון הזזה.
  • מקלחונים מודפסים – יתרמו ליצירת אווירה ייחודית ונעימה בחדר האמבטיה.
  • חיפוי קירות – המילה האחרונה בענף, המאפשרת ליצור קיר מרהיב וייחודי בעיצובו.
  • עיצוב מטבחים- זכוכיות מודפסות שיכולות לשמש לארונות מטבח, משטחים וחיפויים.

 

הדפסות איכותיות על זכוכית

אנו מבצעים על זכוכית הדפסות דיגיטליות ברמות האיכות והמקצועיות הגבוהות ביותר שאפשר לבקש. מדובר בהדפסות מתקדמות המבוצעות ישירות על גבי הזכוכית, אשר מבטיחות קבלת הדפסה עמוקה וחיה, חדה ובעלת צבעונית עשירה. בנוסף היא אינה דוהה, עמידה בפני קרינת UV ותשרת אתכם נאמנה לאורך שנים רבות וטובות.

 

מבחר אינסופי של אפשרויות הדפסה על זכוכית

עם שירותי הדפסות דיגיטליות על זכוכית שאנו מספקים, אין גבול לאפשרויות ההדפסה העומדות בפניכם. אתם יכולים לבחור בכל תמונה או צילום ברזולוציה גבוהה, בין אם כצילומים אישיים שלכם, או דימויים שנבחרו מתוך מאגר התמונות הגדול, העשיר והמגוון שלנו. כך למשל, תוכלו לבחור לדלתות ארון קיר מזכוכית צילום סטודיו בשחור לבן משלכם, להדפיס על גבי חיפוי קיר שבפינת האוכל תמונה מרהיבה של אי יווני או ים תיכוני קסום, וגם לבחור בהדפס של עיטורי צמחים דקורטיבי ורענן לארונות המטבח. בכל מקרה, אנו נעמוד לרשותכם בכל הליך הבחירה וההדפסה, באופן שיענה במלואו על ציפיותיכם ואף מעבר לכך.

 

הזמנות הדפסה על זכוכית

להזמנת הדפסה על זכוכית ולקבלת מידע נוסף בנושא, אל תהססו ליצור קשר עם איי קיו דיזיין בטלפון 08-6727204.