ארונות זכוכית מעוצבים ופרקטיים למגוון צרכים

איי קיו דיזיין מתמחים בפיתוח, עיצוב וייצור של ארונות ויטרינה זכוכית דקורטיביים, עבור קשת רחבה של שימושים וצרכים לבית. הארונות יותאמו במלואם לסגנון המבוקש ולצרכי הלקוח, יעשו שימוש פרקטי ויעיל בחלל הקיים, ויהוו פריט ריהוט מעוצב, מקורי ומעורר השראה.

 

ארונות המנצלים באופן אופטימאלי חלל נתון

גם אם יש לכם בית גדול, ולבטח אם אתם מוגבלים לחלל קטן מימדים, הצורך לנצלו באופן יעיל, חכם וחסכוני תמיד עולה על הפרק. זאת, בין אם באופן מיידי או מתוך חשיבה ותכנון קדימה של צרכי המשפחה או העסק המשתנים וגדלים. צרכים אלו מובנים לנו היטב ולכן כל ארון זכוכית שאנו מעצבים מתוכנן ומיוצר בהתאמה מלאה למאפייני, גודל וצורת החלל הנתון, ולפי צרכי האחסון של הלקוח העכשוויים והעתידים.

 

תכנון נכון ויעיל של ארונות

תכנון יעיל וחכם של ארונות מתבטא במניעת שטחים מתים בחלל, במידות הארון, באופן פתיחתו ובתכנון חלוקתו הפנימית. כך למשל, עבור חדרים וחללים קטנים וצרים נתכנן ארונות הזזה מזכוכית אשר פתיחתם אינה תופסת מנפח החדר. כמו כן, עבור מי שנדרש לשטח אחסון גדול מאוד ייתכן בהחלט שארון קיר יספק מענה מיטבי. מעבר לכך, גם בתכנון חלוקתו הפנימית של הארון אנו ניקח בחשבון את סוג וכמות הפריטים הנדרשים לאחסון, עבור מי נועד הארון ומהם הרגלי השימוש והאחסון של בעליו. נתונים אלו יקבעו את מאפייני תכנון חלקיו הפנימיים של הארון ויבטיחו את היותו מסודר, יעיל ונוח לשימוש. בין היתר, הארונות שאנו מעצבים יכולים להכיל שטחי תלייה נוחים, שפע של מדפים ומגרות אחסון, ופתרונות אחסון ייחודיים וייעודיים לפריטים ספציפיים כמו נעליים, חגורות ועניבות.

 

מגוון סוגי ארונות זכוכית

עימנו תוכלו ליהנות ממגוון סוגי ארונות זכוכית מעוצבים וייחודיים בהתאמה אישית, המשמשים לשלל צרכים ומטרות. להלן מספר אפשרויות:

  • ארונות קיר – גדולים, מרווחים ובעלי עיצוב מרשים, שהינם אידיאליים למי שנדרש לשטח אחסון גדול ומרווח.
  • ארונות הזזה – אידיאלים לחללים קטנים וצרים, ומוצעים במגוון אפשרויות עיצוב לרבות ארונות הזזה עם פרזול פנימי סטנדרטי, או עם פרזול חיצוני בדמות דלתות צפות.
  • ארונות זכוכית למטבח – מעוצבים, מרשימים ומספקים פתרונות אחסון חכמים ומתקדמים.
  • מזנוני ויטרינה – יוקרתיים ומרשימים, ומציגים באופן מכובד מגוון סוגי פריטים תוך שמירה על שלמותם ומניעת הצטברות של אבק.

 

הזמנות ארונות זכוכית

להזמנת ארונות זכוכית מעוצבים בהתאמה אישית מלאה, בואו לבקר באולם התצוגה המרשים שלנו או התקשרו עוד היום אל איי קיו דיזיין בטלפון 08-6727204. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק כל מידע נוסף בנושא.